Noniin hyvät lukijat,
                 Charlotte ja Jonne on jo vanhuksia ja milltei uriensa huipulla.
            Harry ja Aleksis on aikuisia ja Harrylla on jo seuraa.
          Nuudeli on kuollut,Juliet ja Joonatan aikuisia ja naimisissa ja minulla on ye lisäri.
                                                    Osaan:


1614423.jpg
Charlotte kuntoilli ilokseen ja hyvinvoinninsa vuoksi,
sillä kuten arvata saattaa,vanha työmyyrä ei aina ehdi katsoa ottaisiko laihisaterian vai
täytekakkua keittiömestarin salaatin sijasta,ja nyt kun kaksi vapaapäivää lisää,niin silloinhan kelpaa.1614163.jpg
Tässä on Juliettimme,hän mietti parhaillaan tälläistä:
"Olen raskaana ja Joonatan ja hänen perheensä ei tiedä sitä,
jos en kerro,olenko uskoton ja hylkiö,uuh,entä jos joku ei pidä minusta?"1614418.jpg
Sitten tapahtui sellainen että Charlotte laihtui ja Juliet lihoi,
aika koomisesti sattunut tilanne,kohta näette,missä tämä skidi on tehty,
toivottavasti ei tule Jonneen ja hänen älynväläyksiinsä tämä lapsi kiinni.1614407.jpg
Lapsi:"Okeimä on viel kesken,mut älkää fanittako mua,ja jos tulee toinenkin
lapsi mun jälkeen,sit fanittakaa mua,sillä en halua olla huomiotta :D".
Miksi Jonnen älyn piti mennä ton lapsen geeneihin?1614442.jpg
Jonne seisoo autonvieressä ja peittää,tai,no ainakin yrittää peittää
sen totuuden että lapsi sai alkunsa siellä,toivottavasti Jonnatan onnistuu.1614460.jpg
Talo tuli sitten yöelämässä,sisältöä olen hiukan muokannu
sisältä,eli älä turhaan kysele mistä se on ladattu.1614268.jpg
Juliet muutti tyyliään hiukan,mutta se tulee muuttumaan sitten
kun Juliet saa vaavinsa,joka kertoo ahkerasti mielipiteitään.1614239.jpg
Vaavi,älä sitten sano yhtään mitään kun äidillä on muitakin huolia,
jooko?     Vastaus:"Okei,mut sitten kun osaan puhuu taaperona,sä kuuntelet mua!"1614209.jpg1614145.jpg1614234.jpg
Tässä on perheen urapalkinnot,yöin on Harryn joka antoi sen muistoksi,
keskimmäinen on Charloten,joka on tosi kätsä,eli C on opetus uralla.1614411.jpg
Charlotte näki unta siitä että sängyssä olisi rumat lakanat ja pian hän heräsi siihen.1614221.jpg
Joonatan........Juliet.......
1614171.jpg
Kulta,olisit kertonu heti senkin höpsö,
mä ja perhe ollaan onnellisii siitä että kannat mun lasta,ja ehkä lapsia.1614198.jpg
Kukas se siellä?
L:"Ai,sä oot mun isi,kiva että säkin oot siinä".
Joonatan:"??????????"
1614215.jpg
(Julietin maha oli juuri kasvanut ja Charl tuli onnittelemaan
esikoisen johdosta,ja kertoi Joonatanin synnytyksestä.
                             Kommaa,kiitos,
              okei,osa oli hiukan tökstöks ja lyhyt,mut älä välitä.